Recent Post

Thursday, October 08, 2015

'Fynn Jamal Ni Menyanyi Ke Bercakap? Ke Meraung?' - Karl


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Secara jujurnya, ini satu pertanyaan yang membuatkan para kipas susah mati Fynn Jamal mendidih sedidih-didihnya.  4 Oktober, Karl Shafek yang baru mendengar lagu Fynn Jamal yang diputarkan oleh stesen radio buat pertama kalinya, hairan sama ada penyanyi itu bernyanyi atau bercakap. "Sekadar pertanyaan. No heart feeling ok. Fynn Jamal ni menyanyi ke bercakap? Ke meraung?" tanyanya di laman Twitter. Sungguh pun sekadar pertanyaan, namun para kipas susah mati Fynn Jamal menyerang Karl Shafek sehingga pengacara itu tidak berani membuka Twitternya untuk membaca tohmahan yang dilemparkan oleh peminat Fynn Jamal. "Sejujurnya memang saya langsung tidak berniat untuk memperlekehkan atau menyinggungkan Fynn menerusi Tweet tersebut. Tweet itu adalah sekadar sebuah pertanyaan. "Saya sendiri bukan orang muzik dan bukan orang yang terlibat dalam puisi. Jadi itu merupakan pendapat saya sebagai pendengar radio. "Saya buka radio dan mendengar lagu tersebut beberapa hari yang lalu. Penyampai radio mengatakan itu lagu nyanyian Fynn dan ia merupakan kali pertama saya mendengarnya. Persoalan mengenai lagu tersebut bermain di fikiran saya dan saya memutuskan untuk Tweet perkara itu bagi mendapatkan jawapan. "Tetapi tidak sangka pula ramai yang bashed saya sampai saya jadi takut untuk menyemak laman Twitter milik saya. Rupannya Fynn ada kelompok peminat yang sangat besar. "Saya dengan ikhlas memohon maaf kepada Fynn dan berharap dia tidak berkecil hati dengan pertanyaan tersebut. Sebagai pendengar radio yang mendengar lagunya, timbul pertanyaan apabila saya mendengar cara Fynn menyanyi tetapi saya mengakui yang bait-bait lirik tulisannya sangat hebat dan memberikan maksud yang mendalam," katanya. - THEHYPEMEDIA.COM




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *