Recent Post

Tuesday, October 27, 2015

Neelofa Mohon Tuhan Kembalikan Rasa Untuk Bercinta


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Neelofa-Mohon-Tuhan-Kembalikan-Rasa-Untuk-Bercinta

Jika sebelum ini Neelofa sering diasak soal mengenai percintaan, namun baru-baru ini pelakon ini mengakui bahawa rasa ingin bercinta dan juga berumahtangga itu bagaikan sudah hilang selain menyatakan bahawa pintu hatinya belum terbuka untuk menerima lelaki sebagai teman istimewa.

"Hati saya belum dimiliki dan saya juga belum menemui sesiapa. Keinginan untuk bercinta itu belum tumbuh, apatah algi merancang lebih jauh iaitu berumah tangga. Saya tida menyesali takdir yang tertulis, cumia ketika ini, syay tidak berminat untuk menjalin hubungan dengan sesiapa"

"Keinginan untuk berkahwin juga sudah berarak jauh dari sudut hati. Mungkin ada yang tidak percaya jika saya katakan, ketika ini perasaan saya ke arah itu kosong. Itu kenyataannya hingga saya sentiasa berdoa supaya Allah hadirkan kembali 'rasa' yang sudah lama hilang," katanya kepada akhbar sisipan Berita Harian, B*Pop.

Selain itu, menurut pelakon ini, dia sendiri tidak pasti sama ada dia mampu untuk menjalankan tanggungjawab sebagai isteri yang baik sekali gus akan melahirkan rasa bersalah apabila gagal memberikan yang terbaik kepada keluarga akibat masa yang terbatas. Buat Neelofa, mungkin cinta anda hadir di saat anda sendiri tidak menduga.

Berita berkaitan:

Johan Tetap Tunggu Shila Amzah!

Johan Dan Ozlynn Tunai Umrah

Fazura Akui Berkawan Rapat Dengan DJ Popular

5 Gambar wajah sebenar R, Kekasih Hanez Suraya didedahkan

Bekas Teman Lelaki Hanez Suraya Sah Bercerai Talak Satu

Komen

comments




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *