Recent Post

Tuesday, November 03, 2015

Datuk Sheila Majid Kembali Berlakon Dalam Filem Sinaran


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Setelah sekian lama, Ratu Jaz Negara Datuk Sheila Majid, 50, bakal kembali ke layar perak dalam filem muzikal terbaru berjudul Sinaran pada 26 November ini.

Pun begitu, kemunculannya itu hanyalah sekadar cameo sahaja, selain sebanyak 9 buah lagu popularnya akan ditampilkan dalam filem arahan Osman Ali tersebut.

"Sebenarnya saya tak nak beritahu sama ada saya bakal muncul atau tidak dalam filem ini.Tapi oleh kerana media sudah tanya, saya hanya boleh beritahu saya hanya muncul sebagai cameo.

"Mengenai watak apa? Itu saya rasa semua kena tontonnya sendiri, barulah surprise nanti.

"Saya tahu ramai yang ternanti-nanti bila saya akan berlakon kembali. Tapi saya rasa saya tak pandai berlakon..., lebih baik saya menyanyi sahaja," katanya kepada murai.com.my

Sheila ditemui pada majlis pelancaran lagu tema filem Sinaran iaitu Sinaran Cinta di pusat karaoke Red Box di The Gardens kemarin.

Sementara itu, Sheila bersyukur apabila ada pihak begitu menghargai bakatnya bagi menerbitkan filem Sinaran, sebuah karya muzikal yang menampilkan lagu-lagu popularnya.

"Sebenarnya, idea ini sudah diberikan pada beberapa tahun lalu dan tak sangka filem ini benar-benar dihasilkan.

"Bagi saya ianya satu penghargaan untuk saya apabila ada yang sanggup melaburkan wang menghasilkan filem muzikal lagu-lagu saya.

"Single terbaru saya iaitu Sinaran Cinta juga bakal jadi lagu tema filem ini yang saya percaya peminat-peminat pasti menyukainya,"jelasnya lagi.

Antara lagu yang ditampilkan ialah Sinaran, Di Dalam Emosi Ini, Warna, Fikirkan Dahulu, Cinta Jangan Kau Pergi dan Antara Anyer Dan Jakarta.

Kesemua lagu itu telah disusun dan dinyanyikan semula oleh Malaque Mahdali dan Evan Sanders.

Manakala lagu temanya, iaitu Sinaran Cinta yang dicipta oleh Kevin Chin dan Shahrom Rashid akan menjadi single baharu Sheila.

Sinaran merupakan filem arahan Osman Ali yang dibintangi oleh Lisa Surihani, Izara Aisyah, Syarif Sleeq dan Nadiah M.Din

Filem muzikal itu bakal ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia mulai 26 November ini.

Artikel oleh Syafiqah JalalArtikel Ini Disiarkan Pada Selasa, 3 Nov 2015




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *