Recent Post

Sunday, April 24, 2016

Malapetaka Ngeri Dalam Trailer Filem INDEPENDENCE DAY: RESURGENCE


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Waah, ramai betul yang mahu ke Malam Gala Filem ADA APA DENGAN CINTA 2 yang akan diadakan pada hari Selasa depan. Namun begitu, seperti yang anda ketahui, Budiey hanya ada 60 tiket sahaja untuk diberikan. Selamat maju jaya buat team Grand Brilliance. Apa-apa pun kita nantikan ulasan filem ini nanti ya.

Bercakap pasal filem, korang dah tonton ke trailer terbaru untuk Independence Day: Resurgence? Budiey dah tengok. Memang realistik betul paparan kali ini di mana ianya menampakkan berbagai kehancuran di sebahagian besar wilayah di Bumi akibat dendam 20 tahun makhluk asing, termasuk kehancuran Menara Berkembar KLCC! Tak percaya korang tengok ya.

Pihak 20th Century Fox berhasil mendedahkan ketegangan yang semakin memuncak hasil daripada promosi terbaru film ini. Para penonton yang menyaksikan treler terbaru ini akan dibawa ke memori kejadian tahun 1996 yang kemudian disusuli dengan serangan lebih dahsyat pada tahun ini.

Sebelum ini, mereka juga telah melakukan strategi pemasaran berupa penerbitan komik yang menjadi jambatan antara film pertama dan sekuelnya ini. Selain dalam bentuk komik, 20th Century Fox juga telah melancarkan sebuah laman web viral (www.warof1996.com) untuk menjelaskan lebih mendalam mengenai latar belakang Independence Day: Resurgence. Salah satu hal yang dapat kita ketahui dari laman web tersebut adalah mengenai nasib Kolonel Steven Hiller lakonan Will Smith.

Independence Day: Resurgence akan berada di pawagam seluruh dunia pada 23 Jun, 2016. Tak sabar kan nak tengok di Premiere With Budiey nanti?

Ini Dia Poster Rasmi Filem INDEPENDENCE DAY RESURGENCE

Komen via Facebook

Komen

— 83 Bacaan



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *