Recent Post

Friday, September 18, 2015

BERGELAR BAPA KALI KEDUA - JIMMY TIDAK BERNIAT SOROKKAN ANAK


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pada bulan 23 Mei lalu, isteri Jimmy Shanley iaitu Mariam Jamilah Abdul Jalil telah selamat melahirkan seorang anak perempuan.

Untuk makluman, anak perempuan Jimmy dan Mariam ini diberi nama Hannah Shanley yang kini sudah pun berusia empat bulan.

"Kenalkan anak kedua saya, Hannah Shanley yang kini berumur empat bulan yang dilahirkan pada 23 Mei lalu. Jujurnya walaupun sudah dua kali bergelar bapa, namun kali ini saya merasai sendiri pengalaman dalam bilik bersalin dan sama-sama dengan isteri untuk membesarkan anak kami.

Klik gambar untuk size besar

"Sebenarnya bukanlah saya mahu menyorokkan Hannah, kalau ada yang mengikuti laman Instagram saya, pasti perasan ada gambar bayi di situ. Cuma untuk berkongsi terlalu banyak gambar sebelum ini memang saya hadkan memandangkan anak saya masih kecil," ujar Jimmy dipetik sebagai berkata.

Selain itu, Jimmy juga menyatakan bahawa dia mahu anaknya dibesarkan sama seperti kanak-kanak lain. Malah dia juga dalam masa yang sama turut berharap agar dikurniakan anak lelaki pula selepas ini dan tidak akan kalah mencuba untuk membesarkan keluarganya.

Untuk rekod, Jimmy berkahwin dengan Mariam pada 7 Jun 2014. Sebelum Mariam, Jimmy pernah mendirikan bersama dengan Nursuhaila Eliani Suhaimi pada 1 Oktober 2010 dan berpisah pada 10 Oktober 2012. Mereka mempunyai seorang anak perempuan Zahrah Rania Shanley hasil daripada perkahwinan tersebut.

Anak kedua Jimmy - Hannah Shanley

Anak pertama Jimmy Shanley - Zahrah Rania Shanley< a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnO4VOUh1NuEFWigyxz_uRg0gJ9fSOi9PS_6JgMlNua1jBdVMbnZuXl5KCWh8GHxnwoPLSAeX8L1fz3XW_JUU8r8oueLzRsftUp4cZE3y4o_0UdTuc1nMSlWlJfbNloyHYrGQjqM2_qH2V/s1600/Image_8.jpg" imageanchor="1">

         ________________________

FACEBOOK - SANTAI - PAPARAZZI - NOSTALGIA - GALERI - YOUTUBE - ROMANTIKA - SEJARAH MYARTIS - INSTAGRAM - TWITTER

TwitterFacebookGoogle PlusRSS FeedEmail




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *