Recent Post

Saturday, October 31, 2015

Zizan Razak Menang Super Spontan All Stars: Bawa Pulang Wang Tunai RM150,000


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Semalam telah berlangsung pusingan akhir Super Spontan All Stars dimana Zizan Razak daripada kumpulan Silat Dongibab dinobatkan sebagai juara. Zizan telah berjaya membawa pulang wang tunai berjumlah RM150,000 beserta trofi sumbangan Astro.

Zizan sekaligus telah menumpaskan beberapa finalis lain termasuk Johan yang  merangkul gelaran Naib Juara dan memenangi wang tunai RM75,000.

Finalis lain termasuk, Achey yang turut membawa pulang wang tunai RM50,000 diikuti Pak Yus dan Rahim yang masing-masing menerima wang tunai berjumlah RM10,000 dan RM5,000 serta trofi.

Manakala Tauke, meduduki tempat keenam dengan membawa pulang wang tunai RM5,000 serta trofi.

Tidak pernah menyangka beliau akan menjadi juara, Zizan ttidak dapat menahan sebak dan telah memeluk Johan ketika diumumkan sebagai juara serta turut mengalirkan air mata di bahu Johan dalam acara yang diadakan di Dewan Raja Muda Musa, Selangor.

Pertandingan yang berlangsung selama 10 minggu itu menyaksikan AC Mizal sebagai hos sementara Afdlin Shauki, Ray dan Haniff beraksi sebagai pengulas bersama.

Tahniah kami ucapkan kepada Zizan Razak, meskipun dilanda kontroversi beliau membuktikan masih lagi menghiburkan orang ramai.

Sumber Berita: Astro Gempak

Related Category : Malay 1 Comments Tinggalkan komen anda di sini TAGS: , , , , , , PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *