Recent Post

Wednesday, March 16, 2016

Dah 6 Tahun Saya Miliki Kereta Tu, Banyak Berjasa Pada Saya – Remy Ishak


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Ramai yang terkejut dan bersimpati dengan nasib Remy Ishak yang kehilangan kereta kesayangannya sekitar malam tadi.

Menjelaskan perkara tersebut kepada media, Remy memberitahu ketika itu beliau baharu sahaja pulang daripada latihan teater Cindua Mato.

Akibat penat menjalani latihan teater, kakinya terseliuh dan beliau pergi ke kedai berhampiran untuk membeli ais. Selepas keluar daripada kedai, Remy mendapati keretanya sudah dicuri.

Ketika itu, saya baru pulang daripada latihan teater Cindua Mato di Istana Budaya (IB). Dalam latihan malam tadi, kaki saya terseliuh. Lalu saya pergi ke kedai serba guna terbabit untuk membeli ais. Kereta saya letakkan di hadapan premis berkenaan. Tak sangka selepas keluar dari kedai itu, kereta saya lesap.

Remy merasa ralat kerana kenderaan jenis Mitsubishi Trition itu sudah dimilikinya sejak 6 tahun lepas dan banyak berjasa kepadanya.

Sudah enam tahun saya memiliki kereta itu.Banyak jasanya kepada saya. Sebab itu saya tidak menjualnya. Memang saya berharap mendapatkan semula kereta itu. Saya serahkan perkara itu kepada polis untuk menyiasat.

Bersabarlah Remy, mungkin ini salah satu ujian olehNya untuk anda. InshaAllah,  siapa tahu boleh dapat balik kereta kesayangan anda tu.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *