Recent Post

Thursday, March 24, 2016

Menang Anugerah MeleTOP Era, Ayda Jebat Akui Tertekan Dikecam Netizen!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Baru-baru ini Ayda Jebat telah berjaya membolot Anugerah MeleTOP Era 2016. Dek kerana itu Kemenangan Anugerah MeleTOP Era Dipertikai, Ayda Jebat BIDAS Kritikan Netizen!

Meskipun Ayda Jebat Tidak Mampu Tahan Airmata Raih Kemenangan Anugerah MeleTOP Era namun dalam masa yang sama perkara tersebut turut membuatkan dirinya tertekan akibat komen nagatif daripada pengikutnya di laman sosial.

"Selepas kemenangan ini, banyak komen negatif dan luahan tidak puas hati saya dengar. Tertanya-tanya juga adakah menjadi satu kesalahan apabila kemenangan berpihak kepada saya? Dua hari selepas majlis itu berlangsung, saya bertemu dengan Johan, Ray dan Haniff secara kebetulan."

Menang Anugerah MeleTOP Era, Ayda Jebat Akui Tertekan Dikecam Netizen!

Artikel menarik:- Benarkah Kemenangan Ayda Jebat Kerana Beliau Adalah Duta Penaja?

Selain itu, sahabat artis yang lain turut memberi nasihat supaya tidak mengambil peduli akan komen negatif tersebut. Menyedari sikapnya tertekan apabila terlalu melayan komen-komen yang dilemparkan, Ayda akhirnya mengambil pendekatan untuk menyekat mana-mana individu yang dianggap keterlaluan.

"Mereka banyak menasihati saya. Antaranya, jangan pedulikan kata-kata negatif yang dilemparkan orang ramai. Mungkin juga kerana sikap saya yang suka membaca komen peminat membuatkan saya tertekan dan hilang keyakinan"

"Selepas mendengar nasihat Johan, saya abaikan semua komen tidak membina malah ada juga yang saya buang dan sekat di laman Instagram saya," jelas Ayda Jebat.

Menang Anugerah MeleTOP Era, Ayda Jebat Akui Tertekan Dikecam Netizen!

Selain itu, Ayda juga menyatakan bahawa dia sangat bersyukur kerana sentiasa mendapat sokongan peminat yang tidak putus-putus.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *