Recent Post

Thursday, May 19, 2016

Amar Baharin Sedia Dirikan Rumahtangga


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

4-Amar-Baharin-Nafi-Sudah-Bertunang-Dengan-Amyra-Rosli

Mendakwa sudah beberapa kali sudah berhadapan dengan situasi yang sama, pelakon Amar Baharin melalui Harian Metro menafikan dakwaan dia sudah bertunang dengan pelakon Amyra Rosli seperti yang tersebar di laman sosial.

"Buat apa saya nak menipu kalau memang perkara itu tidak berlaku. Seperti saya pernah katakan dulu, kalau betul ada apa-apa khabar gembira saya akan kongsikan dengan semua. Tidak kira sama ada wanita itu Amyra atau orang lain, saya tidak akan berahsia"

"Perkara baik buat apa nak disorokkan. Jadi, saya hanya mengharapkan doa yang baik-baik agar saya dipertemukan jodoh dengan cepat. Tahun lalu kecoh orang kata kami akan berkahwin. Kali ini timbul pula cerita mengatakan kami sudah bertunang. Pesan saya, jangan dengar cakap-cakap orang,?" jelas Amar.

Selain itu, Amar turut mengakui bahawa Amyra merupakan pelakon wanita paling rapat dengannya memandangkan mereka di bawah pernugurusan yang sama dan turut tidak menolak jika memang jodoh mereka bersama. Tambah Amar, dia juga kini sudah bersedia untuk mnegharungi kehidupan berkeluarga.

Komen

comments




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *