Recent Post

Thursday, June 02, 2016

Mira Filzah Berangkat Ke Mekah Tunaikan Ibadah Umrah


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pejam celik pejam celik, siapa sangka kita sudah masuk ke pertengahan tahun 2016 dan bulan Ramadhan juga bakal tiba dalam beberapa hari sahaja lagi.

Dikesempatan ini, ramai yang mengambil peluang untuk menyambut Ramadhan di Mekah dan menunaikan ibadah umrah sambil berpuasa termasuklah pelakon cantik Mira Filzah.

Mira dan keluarganya semalam telah berangkat ke tanah suci Mekah. Menerusi akaun Instagramnya, Mira memohon maaf jika beliau ada membuat salah dan silap serta meminta peminat mendoakan beliau selamat pergi dan pulang.

Mira nak berangkat ke Mekah malam ni, minta maaf kalau ada salah dan silap. Doakan Mira selamat sampai dan pulang ya. InshaAllah. #MiraFilzah.

Kami juga mendoakan agar segala perancangan Mira Filzah dan keluarga untuk menunaikan umrah dipermudahkan. InshaAllah.

Sumber Berita : Instagram Mira Filzah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *