Recent Post

Tuesday, March 22, 2016

Filem Munafik Catat Kutipan RM 17 Juta Hanya Dalam Tempoh 26 Hari, Atasi Rekod Polis Evo


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Filem Munafik nampaknya sudah berjaya mengatasi rekod Polis Evo dan berjaya mencatat kutipan RM17 juta hanya dalam tempoh 26 hari tayangan. Wah! Memang power karya Syamsul kali  ini.

Sebelum ini,filem Polis Evo memperoleh RM17 juta hany selepas 60 hari ditayangkan di pawagam.

Berita gembira itu dikongsikan sendiri oleh Syamsul menerusi akaun Facebooknya.  Luah Syamsul, harapan beliau untuk melihat filem berunsurkan islamik dan dakwah berjaya di Malaysia.

Akhirnya termakbul Doa..jauh disudut hati ingin sekali aku melihat filem Islamik Dakwah dilihat sbg antara filem berjaya di Malaysia.

Jgn sesekali kita was2 dgn kuasa Tuhan.Allah maha mendengar doa juga rintihan semua hamba.Menangislah wahai Mata utk Tuhanmu!

Yakinlah dgn Doa hamba pd Tuhan dimana sahaja terutamanya dibumi penuh barakah dilimpahi rahmat ini..Mekah Dihadapan Kaabah juga Raudah Madinah..Moga kejayaan ini membuatkan hati kita SEMUA semakin kuat iman/taqwa & jagalah..jagalah hubungan dgn Tuhan.Moga Allah Redha dgn kejayaan ini.Takbir.

Tahniah kepada Syamsul Yusof , pelakon-pelakon serta seluruh krew filem Munafik! Harapnya selepas ini Syamsul dapat menghasilkan lagi filem yang lebih gempak dengan mesej yang berguna kepada masyarakat.

Sumber Berita : Facebook Syamsul Yusof

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *