Recent Post

Monday, August 15, 2016

Fattah Amin Tidak Mahu Terkenang Lagi Kisah Putus Cinta Dengan Sherry Ibrahim


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Ketika semua orang masih lagi berbicara mengenai kisah putus cintanya bersama Sherry Ibrahim, Fattah Amin nampaknya sudah tidak mahu lagi memikirkan perkara tersebut.

Kata orang Fattah sudah pun "move on" dan menerima ketentuan takdir dengan hati yang terbuka.

Jelas Fattah, beliau enggan mengenangkan perkara itu lagi kerana tidak mahu ia terus berpanjangan.

Tiada yang boleh saya perkatakan tentang hubungan kami. Kalau cakap lebih-lebih nanti akan berpanjangan dan menjadi kecoh.  Lebih baik saya berdiam diri.

Timbul juga pelbagai spekulasi dan kontroversi mengenai percintaan mereka yang rata-rata mengatakan ia berpunca daripada kehadiran orang ketiga dalam hubungan mereka. Namun, semua itu masih lagi menjadi teka-teki kerana Fattah dan Sherry masing-masing mengunci mulut mengenai perpisahan mereka.

Hampir tiga tahun Fattah dan Sherry menyulam cinta, tetapi setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya tersendiri. Doakan yang terbaik buat mereka berdua.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *