Recent Post

Friday, September 23, 2016

Selepas Hampir Setahun Mendiamkan Diri, #MYCYBERSALE Datang Lagi Untuk Gembirakan Kaki Gadjet, Fesyen & Travel


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Kuala Lumpur, 22 Sep - Selepas berjaya dijalankan pada 2015 dengan gilang-gemilang, #MYCYBERSALE akan kembali lagi menemui orang ramai pada tahun ini bermula dari 26 September hingga 30 September ini untuk membawa lebih banyak tawaran dan diskaun hebat.

Bagi yang belum tahu, #MYCYBERSALE merupakan satu acara online anjuran Malaysia Digital Economy Corporation (MDEC) dengan sokongan dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan (KPDNKK), CyberSecurityMalaysia dan SME Corp. Apa yang menarik tentang acara ini adalah kesemua proses pembelian berlaku di atas talian.

Dengan kata lain, sesiapa sahaja boleh berbelanja di #MYCYBERSALE, asalkan mempunyai akses internet dan telefon pintar atau komputer. Apa yang menarik dalam #MYCYBERSALE  2016?

Seperti biasa, #MYCYBERSALE akan menawarkan pelbagai produk dengan diskaun-diskaun istimewa sehingga 90% potongan harga dan orang ramai boleh menjangkakan tawaran hebat dari Lazada, 11street, Zalora, Agoda, Qoo10, dan banyak lagi.

Apa yang membezakan #MYCYBERSALE tahun ini adalah pada temanya yang mensasarkan golongan yang sukakan gadjet, travel dan juga fesyen. Selain itu, jumlah peniaga yang turut serta juga meningkat kepada 10,000.

Untuk kaki travel pula, ini adalah peluang terbaik untuk merancang pengembaraan dengan bajet yang murah kerana empat syarikat penerbangan besar ; iaitu MAS, AirAsia, Firefly dan Malindo Holidays; akan turut menawarkan pelbagai diskaun untuk produk-produk mereka. Bagaimana untuk berbelanja di #MYCYBERSALE 2016? Sesiapa sahaja layak untuk berbelanja di #MYCYBERSALE 2016. Apa yang diperlukan cuma telefon pintar atau komputer yang mempunyai akses internet.

#MYCYBERSALE akan dibuka pada 2 6 September ini dan bermula dari tarikh itu, mereka yang ingin berbelanja bolehlah melayari www.mycybersale.my sebelum acara itu tamat pada 30 September ini.

Mahukan tawaran ekslusif? Follow akaun LINE #MYCYBERSALE

Bagi yang tidak genap dengan tawaran diskaun yang diberikan oleh peniaga, bolehlah mengikuti akaun LINE #MYCYBERSALE untuk tawaran ekslusif pengguna LINE sahaja.

Layari laman www.mycybersale.my bermula 26 September ini dan siap siagakan jari-jari anda untuk click, slide & tap bagi mendapatkan  promosi-promosi terbaik.

Bermula dari sekarang, kumpul duit anda banyak-banyak dan berbelanjalah di #MYCYBERSALE untuk menjadi pengguna yang lebih bijak.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *