Recent Post

Sunday, August 30, 2015

“Jangan Jadikan Kami Kambing Hitam” Inilah TEGURAN TMJ Kepada Pihak Yang Tidak Berpuas Hati Dengan Sultan Johor!!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

"Jangan Jadikan Kami Kambing Hitam" Inilah TEGURAN TMJ Kepada Pihak Yang Tidak Berpuas Hati Dengan Sultan Johor!!…SHAH ALAM –  "Janganlah menimbulkan isu berkenaan saya dan ayahanda saya, semata-mata untuk mengalih perhatian daripada isu-isu yang lebih menekan rakyat," kata Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim dalam perkongsian terbarunya.

TMJ: Jangan jadikan kami kambing hitamMelalui laman Facebook Johor Souther Tigers, Tunku Ismail mempersoalkan tindakan pihak tertentu yang telah diarahkan untuk 'menyerang' beliau dan Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar.

"Persoalannya sekarang, adakah saya dan ayahanda saya bersuara untuk kebaikan negeri dan negara, atau untuk mendatangkan kemudaratan kepada negara?

"Kami hanya memperjuangkan kesejahteraan rakyat, selain menasihati para pemimpin negara supaya menjalankan tugas dengan telus dan berintegriti demi rakyat," kata Tunku Ismail.

Tunku Ismail berkata, beliau sedih kerana sesetengah pihak yang hanya memikirkan kedudukan, kuasa dan kepentingan peribadi, melihat pihak Istana seolah-olah mencabar kerajaan.

"Jikalau nasihat dan pandangan ayahanda saya sebagai Sultan, dan saya sebagai Tunku Mahkota, hendak disekat serta dipertikaikan, apalah pula harapan rakyat?

"Janganlah kami dijadikan kambing hitam sedangkan keadaan semasa terus melarat. Daripada hendak serang-menyerang antara satu sama lain, lebih baik masa dan tenaga tersebut dimanfaatkan untuk menangani permasalahan negara," kata beliau lagi.

Tags: , , , ,

Category: Politik




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *