Recent Post

Wednesday, September 16, 2015

'Sudah Lama Saya Perhatikan Dia Beri Komen Tak Berasas' - Edry


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pengetua Akademi Fantasia (AF) 2015, Edry Abdul Halim mengalu-alukan penarikan diri Rozita Che Wan sebagai pengkritik tetap program realiti itu kerana tugas itu tidak layak dibuat pelakon tersebut, lapor mStar Online. "Saya terima keputusan dia menarik diri menjadi juri AF2015 kerana ia adalah untuk kebaikannya juga. Saya lihat ia keputusan yang wajar. Lebih-lebih lagi dia sering dikutuk peminat-peminat AF 2015 kerana memberikan komen yang tidak berasas dan saya juga setuju tentang hal itu," katanya. Sebelum ini, Rozita mendakwa dia diherdik oleh Edry di khalayak ramai, antara punca penarikan dirinya itu dibuat. Edry bagaimanapun menafikan dakwaan mengherdik pelakon itu, sebaliknya hanya sekadar memberi teguran kerana tidak berpuas hati dengan komen yang diberikan. "Sudah lama saya perhatikan komen yang dia berikan terhadap pelajar-pelajar dan ia tidak sesuai. Pada konsert Ahad lalu, saya dah tidak boleh sabar lagi lalu terus menegur dia di belakang tadbir. "Mungkin dia tidak tahu bahawa pendapat yang dia beri tidak sesuai untuk program tersebut. Sebagai pengetua, saya berhak menegur pengkritik kerana mereka pun tidak terlepas daripada teguran. "Bagaimanapun, saya tidak mengherdik dia seperti yang didakwa dan pada masa yang sama saya tidak menyesal dengan tindakan menegurnya ketika itu," katanya. "Saya tiada masalah dengan dia secara peribadi. Sekiranya kami berjumpa di majlis atau di mana-mana, saya boleh saja duduk semeja dengannya. Cuma mungkin kami tidak sesuai bekerjasama dalam sesebuah program berkaitan muzik," ujar Edry. - MSTAR ONLINE / THEHYPEMEDIA.COM




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *