Recent Post

Thursday, October 29, 2015

Ayda Jebat Elak Dikaitkan Dengan Golongan VIP


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

7-Ayda-Jebat-Elak-Tidak-Mahu-Namanya-Dikaitkan-Dengan-VIP

Nama selebriti wanita dan juga gosip berkaitan VIP bagaikan tidak dapat dipisahkan dan sering kali terpalit pada nama-nama mereka yang mempunyai rupa dan sedang mendaki populariti. Bagi pelakon Ayda Jebat, dia mahu mengelak perkara itu terpalit pada namanya.

"Saya sering mendengar artis popular atau memiliki paras cantik tidak terlepas diusik atau dihimpit golongan VIP. Memang pelik mendengarnya. Saya cakap begitu kerana ia belum pernah terjadi kepada saya dan saya tidak mahu pun ia berlaku"

"Secara jujur, saya tidak pernah berhadapan dengan dengan mereka yang cuba mengambil kesempatan atau dalam kes tertentu, menghantar pegawai peribadi untuk cuba-cuba mengenali saya"

"Mungkin disebabkan peminat saya lebih banyak diwakili kelompok kanak-kanak, jadi saya terlepas daripada berdepan situasi begitu," jelas Ayda menyatakan pendapatnya kepada BH Plusbaru-baru ini. Apa pun, semoga pelakon ini akan terus dapat mengharungi dunia hiburan yang penuh cabaran ini.

Incoming search terms:
  • harian metro hiburan hari ini
  • Berita berkaitan:

    Zizie Ezette tidak cukup tidur

    Aiman Enggan Komen Gosip Cinta Fathia

    Mamat gamatkan Bro Nampak Motor Gua?

    Erra Fazira Kena Gossip Dengan Tengku Adnan

    Jaga Anak Buatkan Wawa Zainal Makin Kurus

    Komen

    comments




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *