Recent Post

Sunday, November 15, 2015

Nasihat Asyraf Wajdi DIJAWAB SINIS, PEDAS oleh Pembaca


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

CELAH GELEGAR Nasihat Asyraf Wajdi DIJAWAB SINIS, PEDAS oleh Pembaca Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang menjaga portfolio agama di bawah Menteri Datuk Seri Jamil Khir telah memuat naik status di facebook menasihatkan orang ramai meninggalkan wasit agar tutup fb takkala sudah mati telah mendapat reaksi yang pedas daripada pembaca.

"Menginsafi budaya facebook yang mendorong kita berkongsi status, maklumat bahkan membuat komentar2 berunsur tuduhan, tohmah, fitnah dan ghibah, ada baiknya kita pastikan tinggalkan wasiat pada waris agar tutup facebook kita tatkala kita mati. Ini bagi memastikan dosa2 kita yang terkumpul akibat perbuatan ini juga terhenti dan tidak berterusan walaupun jasad kita hakikatnya sudah mati" tulis beliau.

Walau bagaimanapun, kenyataan ini telah mendapat reaksi balas yang pedas daripada pembaca. Reaksi pembaca ini mungkin berpunca daripada isu dakwaan NOW mengenai penyalahgunaan dana oleh Datuk Seri jamil Khir yang sedang hangat ketika ini.

BACA: [DAKWA JAMIL KHIR GUNA WANG YAYASAN] Pengarah NOW, Akmal: SAYA TIDAK AKAN MINTA MAAFBACA: Menteri, Datuk Seri Jamil Khir NAFI dakwaan Salah Guna Dana Anak Yatim, Tarik Balik atau DISAMANBerikut adalah reaksi pembaca di facebook Asyraf Wadji:Ibnu Hj Atan Dr Asyraf Wajdi sy masih menunggu jawapan drpd persoalan sy mengenai isu yapeim smlm.Ashrafmohamad Mohamadisa Datuk asyraf kalau kena dkt UMNO semuanya fitnah.tomahanlah mcm2.ulamak umno memang pegecutUst Din Kamarudin Yunus Kena wasiat juga tutup pusat maksiat dan aktiviti maksiat dalam negara dan masyarakatRazheen Mubin Jangan guna agama untuk menghalalkan penyelewengan dan kelirukan u mat Islam seolah mengkritik dan menegur badan dan institusi islam adalah fitnah..




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *