Recent Post

Wednesday, December 02, 2015

(GAMBAR) Keluarga Fynn Jamal Menunaikan Umrah Di Mekah


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

(GAMBAR) Keluarga Fynn Jamal Menunaikan Umrah Di Mekah

Sudah masuk 6 hari Fynn Jamal menunaikan umrah di Mekah. Pada kali ini, Fynn Jamal bersama suami dan anaknya, Arjuna serta ibu mentuanya menunaikan umrah kali ke dua bersama-sama. Baru- baru ini beliau telah memuat naik gambarnya bersama keluarga di Mekah.

Sebelum bertolak ke Mekah, beliau telah memuat naik gambar dan meluahkan perasaan bersyukur kerana berpeluang sekali lagi menunaikan umrah.

Anak Fynn Jamal

Anak Fynn Jamal sedang lena tidur.,

Bismillahirrahmaanirrahim.

Dengan ini bermulalah perjalanan kami ke madinah dan makkah untuk menjalankan ibadah umrah.

Terima kasih untuk doa2 dan pesanan2 baik buat kami. insyaAllah akan aku kirimkan salam semua sekali secara pukal ke atas rasulullah saw.

Maafkan salah silap, padamkan benci iri, lupakan hasad dan benci. kita sayang semua, kan? kita nak semua masuk syurga, kan? :)

Wallahi tidak pernah tersangka dua kali dipeluangkan menjadi tetamu الله– dalam tempoh rapat pula. allahu akbar. mendapat nikmat merasai berada di kalangan orang2 soleh dan baik2.

InsyaAllah, di kali ini– lebih banyaklah perkongsian akan aku buatkan. cerita2 dan kisah2. semuanya bi iznillah. moga2 mendatangkan rindu pada sesiapa yang mahu.

Halalkan segalanya. setiap yang elok adalah ilham milik الله. mana yang tidak– pastinya kerana aku sendiri.

Redhakan kalau ajal aku di sana. jauh di sudut hati, sentiasa aku mengharapkan dicabut nyawa ketika dalam perjalanan mencari ilmu dan dalam kesudahan baik2.

Terima kasih kerana terlalu baik untuk kami anak-beranak. dan ketahuilah tidak ada rasa buruk2 dalam hati aku. semuanya halal dan moga2 satu hari kita semua bertemu di firdaus.

bi iznillah.aku serahkan diri aku dan keluarga aku–bulat2 atas engkau, ya الله.

lillaahil hamdu.assalaam 'alaik.

Setiap orang pasti berpeluang untuk menunaikan umrah di Mekah jika diberi keizinNya. Bagi keluarga Fynn Jamal ini adalah pengalaman yang bermakna untuk kali kedua. Bebas dari segala masalah dan hati akan menjadi tenang apbila berada disana.

LAGI ARTIKEL MENARIK : 

  • Kapsyen Fynn Jamal Yang Menyentuh Hati
  • Fynn Jamal Sanggup Ketepikan Seni Demi Pejuang Hak Anak-anak Tidak Berdosa
  • Berikut beberapa lagi gambar Fynn Jamal dan keluarga ketika menjalankan ibadah umrah di Mekah.

    fynn jamal 12

    fynn jamal 13

    fynn jamal 11

    fynn jamal 10

    fynn jamal 8

    fynn jamal 5

    fynn jamal 4

    fynn jamal 1

    12,699 total views, 12,699 views today




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *