Recent Post

Saturday, December 05, 2015

'Kalau Tak Mampu, Tak Payah Cari Henna Artis!'


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Yes! Saya belum sampai tahap profesional!! Tetapi tak perlu nak mengutuk hasil kerja orang lain kalau awak rasa awak itu profesional sangat.  "Ehh Kak Aira? Oh I see. Mahal sangat eh my package? Hihi. If you rasa tak mampu dan tak jadi, let me know aerlier okay and beradab. Sebab you tanya I, I jawab dengan baik lagi sopan. Tapi bila I bagi respond and you can't afford it you blah gitu je?? LOL! Bukan tinggalkan bluetick and FYI my henna art ini bukan cikai tepi jalan macam ni ye. Lukis macam tak professional. If you are not afford then buat kat bazar karat or etc. Bukan macam ni. I have to cancel my cust semata-mata you cakap urgent nak henna artist. Kalau tahu you tak mampu, I dah ambil yang bayar beratus itu. Please don't be backout customer and kumpul duit dulu baru sibuk cari henna artist. I tunggu macam apa, where's your manners sis? Let me know if you had a problem with the budget, bukan tinggalkan macam itu saja. Eh, you Aira ke? Bukan kan? So better shut up!" - Sapar Emma Subhannallah, saya hanya mencari rezeki yang halal, tak ada rasa busuk hati. Tetapi disebabkan awak cakap seperti ini, saya dan pelanggan terguris. Sila jaga percakapan awak dik, jangan bangga sangat dengan diri seperti diri itu terlalu bagus.  Dunia ini seperti roda, sekarang roda awak di atas, saya di bawah. Dalam sesaat saja Allah cakap kun fa ya kun dik.  Belajar dari pengalaman, tak perlu awak nak hentam pelanggan kalau dia tak ambil servis awak. Tak semua orang mampu dan cuma bertanya tentang harga pakej awak saja sudah melenting sebab tak pilih awak. "Tak boleh begitu!" Awak kata awak Pro Henna Artis Malaysia, takkan hanya kerana seorang pelanggan begini pun awak tak boleh terima? Nak berniaga tetapi kalau takut pelanggan lari, jangan berniaga dik. Saya dah biasa dan pernah lalui situasi seperti ini tetapi saya berfikiran positif. Rezeki itu allah yang tentukan.  Saya minta maaf pada semua pelanggan SheQyn HennaArt yang lepas-lepas atau yang bakal menjadi pelanggan jika henna saya ini tidak profesional dan tahap tepi jalan dan bazaar karat. Mohon maaf ye. Alhamdulillah. - ShyeQyn HennaArt Ditulis semula untuk siaran di THEHYPEMEDIA.COM




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *