Recent Post

Wednesday, February 03, 2016

Dilabel ‘Kaki Kikis’, Puteri Aisyah Bidas Komen Netizen!!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pelakon yang sedang meningkat naik Puteri Aisyah yang dikenali menerusi drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku siaran TV3 ini diburu kontroversi panas. Malah, segelintir pihak melabelkannya sebagai perempuan 'kaki kikis'.

Puteri Aisyah yang lahir dari program Dewi Remaja ini merupakan anak kelahiran Johor menafikan segala dakwaan tersebut. Biarpun baru berusia 22 tahun, Puteri Aisyah agak terkilan dengan dakwaan tersebut dan dia mengatakan kehidupannya hanya biasa-biasa saja.

Puteri 1

"Kalau saya 'kaki kikis', sudah lama saya kikis banyak lelaki supaya ada segalanya. Rumah, kereta apa sahaja. Tapi, kehidupan saya biasa-biasa. Tiada apa yang membuktikan saya ini kaki kikis."

"Lagipun bagi saya, biarlah kekayaan itu lahir daripada hasil titik peluh kita sendiri. Kepuasannya berbeza, biarlah lambat untuk mencapai impian tetapi jangan kita memilih jalan yang salah semata-mata untuk jadi kaya."

Puteri 2

Bahkan bagi Puteri Aisyah, tiada apa yang perlu dibanggakan melainkan mempunyai sebuah keluarga bahagia dan memahami kerjaya seninya. Malah menurutnya setiap orang mempunyai persepsi tersendiri dan hanya menilai dari gambar yang dikongsi di media sosial tanpa mengetahui hujung pangkal cerita. Jadi jalan yang terbaik adalah memekakkan telinga sahaja.

"Saya mengambil jalan mudah iaitu memekakkan telinga sahaja apabila dituduh sedemikian rupa kerana bagi saya, tidak perlu untuk kita melayan pemikiran mereka yang hanya untuk menjatuhkan kita."

Apabila bercerita mengenai soal cinta, Puteri Aisyah mengakui bahawa dia hanya ingin fokus 100% kepada kerjaya seninya dan tidak mahu memikirkan tentang soal cinta. Malah, Puteri juga mengatakan jika dia berjumpa jodoh di lokasi, dia menerima dengan hati terbuka.

Puteri 3

"Saya kalau boleh tidak mahu terlibat dengan cinta lokasi, namun sekiranya jodoh itu ada, siapalah kita mahu menolaknya. Tetapi nanti-nantilah, saya tidak mahu fikir pasal itu lagi."

"Sejujurnya, saya seorang yang setia pada cinta dan susah untuk jatuh hati pada sesiapa. Tidak mempunyai sebarang kriteria lelaki idaman, yang penting adalah hati yang ikhlas dan boleh 'masuk' dengan saya."

Apapun, semoga Puteri Aisyah tabah menghadapi dugaan ini. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Siapalah kita untuk menilai seseorang itu kan??

LAGI ARTIKEL MENARIK:

  • Inilah Komen Mengejutkan Mizz Nina Mengenai Isu Anak…BIKIN PANAS!
  • Jaclyn Victor Simpan Hasrat Tambah Cahaya Mata Sebelum Usia Cecah 40 Tahun!
  • TAKZIAH! Jojie Keguguran 3 Bulan Di Usia 50 Tahun
  • 2,090 total views, 2,090 views today




    Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *