Recent Post

Sunday, March 13, 2016

Awie Selar Tindakan Rozana Misbun Tuntut Ganti Rugi, Saman Malu!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Sebelum ini, mahkamah telah mengisytiharkan bahawa kes pukul bekas isteri vokalis kumpulan Wings, Awie telah selesai dengan mahkamah memutuskan bahawa Awie perlu meminta maaf kepada Rozana Misbun dan juga dikenakan kompound RM10 ribu.- Kes Pukul Isteri Selesai, Awie Dikenakan Kompoun!

Awiee 2

Namun, selepas itu muncul pula kenyataan Rozana di mana dia Dedah Bakal Tuntut Ganti Rugi, Saman Malu Awie! Tetapi, Awie bidas tindakan Rozana dan menganggap perkara tersebut tidak menjejaskan kerjayanya dan sekaligus menunjukkan bahawa Rozana masih tidak berpuas hati dengannya.

"Dia tuduh saya patahkan hidungnya, cuba anda sendiri buat carian di Google wajah dia sebelum dan selepas berkahwin dengan saya sama ada hidungnya senget atau pun lurus."

Awiee 3

"Jangan terus berbohong hanya kerana masih tidak berpuas hati tetapi tidak mengapa teruskan kerana saya tidak terkesan pun dengan apa juga tindakannya," katanya kepada mStar Online.

Disebabkan tindakan Rozana itu, Awie telah membuat permohonan supaya Mahkamah Kaji Semula Kes Pertuduhan Cederakan Bekas Isteri. Namun, setakat ini masih belum ada kenyataan terhadap isu tersebut.

Awiee 1

Rasanya isu tidak akan selesai jika kedua belah pihak masih berpaling muka antara satu sama lain. Apapun, kita tunggu dan lihat perkembangan mereka berdua ini.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *