Recent Post

Friday, March 18, 2016

MARA serah dokumen hartanah Australia pada SPRM - Malaysiakini (caruman) (subscription)


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pengerusi Majlis Amanah Rakyat (MARA) Tan Sri Annuar Musa menyerahkan dokumen berhubung maklumat terbaru berkaitan pembelian bangunan oleh Mara Incorporated Sdn Bhd di Melbourne, Australia kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Berikutan pemberian dokumen terbaru itu, Annuar berkata, pihaknya akan sentiasa memberikan kerjasama kepada SPRM dalam melakukan penyiasatan yang melibatkan MARA.

"Kita perlu bekerjasama dengan SPRM dalam hal-hal berkaitan MARA atas dasar kalau saya ada dapat maklumat yang saya anggap baru, boleh bantu SPRM.

"Walaupun saya sendiri tak tahu apa perkembangannya sebab SPRM tak berkewajipan beritahu pada kita.

"Saya rasa kalau ada info baru untuk membantu saya rasa kita wajib beri perhatian sewajarnya kepada perkara ini," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita di bangunan SPRM di Putrajaya hari ini.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *