Recent Post

Friday, March 04, 2016

[MEMANG LE NAK UMNO, TAPI TOLAK NAJIB] Azalina: Muhyiddin Kekal, Bukti UMNO Parti terbaik


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

CELAH GELEGAR - Mencari Kebenaran Yang Sebenar [MEMANG LE NAK UMNO, TAPI TOLAK NAJIB] Azalina: Muhyiddin Kekal, Bukti UMNO Parti terbaik Keputusan bekas timbalan presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk kekal dalam parti menjadi bukti Umno adalah wadah terbaik untuk perjuangan membela agama, bangsa dan negara, kata Anggota Majlis Tertinggi (MT) Umno, Azalina Othman Said.

Azalina dilihat agak keliru dan hilang arah apabila mengeluarkan kenyataan yang boleh dianggap "bebal" dan buat-buat bodoh.

Semua orang tahu, isu dan masalah yang melanda UMNO sekarang ialah 1MDB dan derma 2.6 bilion yang masuk ke akaun Najib.

Najiblah punca UMNO bermasalah dan rakyat mahu Najib berundur untuk menyelesaikan masalah tersebut. 

Hari ini, Muhyiddin yang juga ketua Umno bahagian Pagoh dalam satu sidang media khas bersama-sama Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir dan Datuk Seri Mohd Shafie Apdal mengumumkan untuk terus kekal dalam parti kerana mahu memperbaiki parti dari dalam.

Tan Sri Muhyiddin berkata "Ini bukan perbuatan saya, bukan perbuatan 'bro-bro' (Datuk Seri Muhriz Mahathir dan Datuk Seri Shafie Apdal) saya di sini. Ini perbuatan hanya seorang manusia yang bernama presiden Umno.

"Kenapa saya hanya dibawa ke MT untuk dihukum, presiden parti yang telah melakukan banyak kesalahan dan tak dihadapkan ke muka pengadilan. Kenapa MT berdiam diri,"

 

Bila saya sebut mahu kekal sebagai ahli Umno saya akan terus bersuara, malahan lebih lantang daripada dahulu. Saya tak takut dengan mana-mana ugutan (pecat) seperti itu.

"Kita nak cari satu penjelasan supaya rakyat tahu kedudukan sebenar dan perkara ini ada kaitan dengan Umno," katanya. (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));Muhyiddin: Saya Tak Takut Ugutan, Terus Lantang Bersuara Muhyiddin: Saya Tak Takut Ugutan, Terus Lantang Bersuara Timbalan Presiden Umno yang digantung, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau tidak akan sesekali takut dengan apa-apa ugutan, sebaliknya kan terus lantang bersuara. Posted by sinar.tv on Thursday, March 3, 2016



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *