Recent Post

Tuesday, April 12, 2016

Hafidz Roshdi Tulis Kepada Uqasha Senrose Di Instagram – Kau Dah Kenapa?


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Sebelum ini Uqasha Senrose telah memuat naik beberapa status Twitter berbaur menyindir terhadap tunang Hafidz Roshdi, nampaknya Hafidz juga berasa tidak puas hati.

Melalui akaun Instagram miliknya, Hafidz telah memuat naik cetakan skrin tweets tulisan Uqasha mengenai tunangnya dan menyuarakan ketidakpuasan hatinya. Dalam kapsyen yang ditulis oleh Hafidz beberapa jam lepas, dia menyatakan tidak perlu tunangnya dilibatkan kerana tunangnya okay sahaja. photo Cf0RgNXUIAAeO8_.jpgHafidz bagaimanapun telah memadam kapsyen dan cetakan skrin tersebut.

Dalam tweets yang ditulis oleh Uqasha sebelum ini, pelakon jelita itu menyuarakan bahawa tunang Hafidz bersikap kebudak-budakan kerana cemburu dengan kemesraan mereka untuk drama 'Tundukkan Playboy Itu' sedangkan ia hanya lakonan untuk drama.

Uqasha turut menambah sekiranya Hafidz diberi percuma kepadanya pun dia tidak mahu (jadi tunang Hafidz tidak perlu berasa cemburu).

Tulisan Uqasha mendapat sokongan peminatnya di Twitter namun begitu Netizen secara keseluruhan berpendapat Uqasha tidak perlu mengeluarkan komen sebegitu tentang tunang Hafidz kerana tindakan itu juga menunjukkan Uqasha juga bersikap kebudak-budakan.

Mungkin ada betulnya. Cemburu bagi seorang tunang perkara biasa, bukan? Buat relaks sudah.

Testimoni dari kawan baik admin sejak dari sekolah rendah..Cucur udang mengunakan produk?Eli Homemade Kuah Kacang Dan Pecal?Jangan sampai tertelan air liur..Pm saya jika berminat..???????????

Posted by Eli Homemade Kuah Kacang Dan Pecal on Sunday, 10 April 2016

TAGS: , , , , , , , , , , , , , PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *