Recent Post

Thursday, April 07, 2016

Sarah Clever Girl Malaysia Terbuka Dengan Teguran Netizen


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Sejak mula bersiaran, rancangan Clever Girl Malaysia mendapat kecaman dan kritikan hebat daripada penonton. Ramai menyifatkan gadis-gadis didalam program berkenaan tidak mampu menunjukkan kepintaran mereka meskipun diajukan dengan soalan yang agak mudah.

Buat peserta Clever Girl yang berasal daripada Sabah iaitu Sarah, beliau sama sekali tidak menyalahkan mereka yang mengkritik program berkenaan, malah Sarah sangat terbuka menerima komen daripada orang ramai kerana beliau menganggap cara itu dapat membuatkan peserta memperbaiki diri masing-masing.

Saya tidak boleh menghalang orang ramai untuk berkata perkara negatif mengenai program ini. Namun, sebagai peserta kami mengalami tekanan apabila ada yang tidak dapat membiasakan diri berdepan dengan program yang disiarkan secara langsung.

Saya yakin semua peserta gementar sehingga ada yang hilang fokus dan tersalah menjawab soalan walaupun soalan yang diberikan kadang-kadang mudah.

Untuk makluman semua, Sarah antara peserta paling menyerlah apabila menjadi pemenang mingguan selama tiga minggu berturut-turut.

Menerusi kemenangan itu Sarah menerima RM1,000 dan satu imuniti yang melayakkannya kekal pada minggu depan biarpun gagal menjawab soalan.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *