Recent Post

Thursday, July 14, 2016

Kunanlan Ikut Jejak Langkah Aidil Zafuan & Safiq Rahim Umum Persaraan dari Skuad Kebangsaan


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

KUALA LUMPUR 14 Julai - Pemain bola sepak, S. Kunanlan mengikut jejak langkat Aidil Zafuan dan Safiq Rahim apabila mengumumkan persaraannya dari mewakili skuad kebangsaan.

Pemain sayap Johor Darul Takzim (JDT) itu membuat pengumuman tersebut melalui laman web rasmi kelab tersebut sehari selepas Aidil dan Safiq Rahim berbuat demikian.

"Saya mengambil keputusan untuk bersara daripada mewakili skuad kebangsaan di mana penampilan terakhir saya ialah ketika menentang Papua New Guinea dalam satu aksi persahabatan baru-baru ini.

"Apa pun saya bangga sekali kerana dapat menyarung jersi kebangsaan sejak dalam skuad bawah 23 tahun negara hingga sekarang. Terima kasih kepada yang menyokong dan membimbing saya selama ini. Saya akan sentiasa menghargainya," kata Kunanlan dalam laman web itu.

Akhbar Utusan Malaysia sebelum ini mengeluarkan laporan mengenai spekulasi beberapa pemain skuad kebangsaan mahu bersara.

Bagaimanapun setakat ini belum ada lagi pengumuma n rasmi dibuat seorang lagi pemain penyerang JDT, Mohd. Amri Yahyah yang turut dilaporkan akan menggantung but dalam tempoh terdekat ini.

Sumber : Utusan Online




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *