Recent Post

Monday, July 11, 2016

Uqasha Senrose Tolak Tawaran Berlakon Teater Selepas Teruk Dikritik


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Uqasha Senrose memberitahu beliau tidak akan menerima sebarang tawaran untuk berlakon sebagai watak utama didalam teater, selepas beliau dikritik hebat oleh penonton ketika membawakan watak Izzah didalam pementasan teater Ombak Rindu sebelum ini.

Jelas Uqasha beliau sedar dirinya masih belum mampu untuk memegang peranan penting dalam teater.

Bukan kerana kritikan tetapi atas kesedaran diri sendiri bahawa lakonan di pentas teater itu bukan mudah seperti disangkakan.

Saya masih belum sampai tahap layak memegang watak utama dan selepas ini jika ada tawaran saya akan tolak kerana masih belum bersedia. Biarlah Ombak Rindu Tiada Penghujung menjadi pengajaran buat saya.

Namun, ia tidak bermakna Uqasha tidak mahu berlakon lagi didalam mana-mana teater. Selepas ini beliau mungkin akan melakonkan watak-watak kecil kerana ingin belajar tentang selok-belok pementasan teater.

Teater ini sangat unik dan memerlukan fokus yang cukup tinggi kerana semuanya dilakukan secara langsung tanpa ada sebarang kesilapan. Saya mahu belajar dari bawah dan tidak mengapa kalau hanya diberikan watak sampingan.

Kalau tidak mampu membawa watak utama daripada awal tetapi masih mahu lakukannya, Uqasha seharusnya bersedia dengan setiap kritikan yang diberikan dan bersikap lebih positif.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *