Recent Post

Monday, August 01, 2016

Saya Sayangkan Emma Dan Akan Selamatkan Hubungan Ini Selagi Terdaya -Kamal Adli


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Tiba-tiba sahaja,kenyataan Emma Maembong yang menyatakan beliau akan berbincang mengenai hala tuju hubungannya dengan Kamal Adli menjadi perhatian ramai.

Ada yang mengatakan hubungan cinta mereka sedang berantakan dan mungkin bakal berakhir tidak lama lagi.

Namun, ia tidak bermakna Kamal Adli akan berputus asa begitu sahaja. Mengakui masih sayangkan Emma dan berniat mahu hubungan mereka berakhir dengan baik. Kamal akan sedaya upaya mempertahankan cintanya itu.

Fakta yang tidak boleh diubah adalah saya sangat sayang insan bernama Emma Maembong. Saya juga tidak mahu hubungan kami berakhir separuh jalan. Hubungan ini akan saya selamatkan selagi terdaya.

Pada masa yang sama, Kamal menjelaskan masalah antara mereka timbul bukan kerana orang ketiga tetapi kerana sikap beliau sendiri.

Kamal memohon maaf atas apa yang berlaku dan berkata beliau bersungguh-sungguh mahu memperisterikan Emma.

Apa yang terjadi antara kami tiada kena mengena dengan orang ketiga. Kesalahan patut dituding kepada saya. Sebagai manusia biasa, banyak perkara yang perlu saya perbetulkan. Setiap hubungan juga ada fasa turun naik. Saya mohon maaf atas kekhilafan itu. Pastinya saya bukan main-main malah serius dalam perhubungan ini selain ingin memperisterikannya.

Saya pun bukan makin muda. Jadi, saya harap yang di luar tidak pantas menghakimi hal ini. Beri masa kepada kami. Saya minta peluang dan doakan yang baik untuk kami berdua.

Kita beri ruang untuk Kamal dan Emma berbincang mengenai hubungan mereka berdua. Kalau ada jodoh ada lah. Kita doakan terbaik buat pasangan tersebut.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *