Recent Post

Friday, August 28, 2015

Apabila Warna Biru Mendominasi Warna Alam Semulajadi


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Warna hijau sering dikaitkan dengan warna-warna semulajadi. Tetapi pernahkah anda melihat dan juga terfikir apabila warna biru mendominasi warna alam? Buat kamu peminat warna biru, pasti salah satu dari 6 gambar dibawah ini akan dijadikan wall paper.

#1 Gabungan warna biru dan ungu mencipta suasana romantis, mungkin tempat sebegini amat sesuai buat anda untuk dijadikan tempat persandingan.

Blue 3

#2 Tidak pasti ini adalah gambar sebenar ataupun telah di edit. Tetapi tasik ini kelihatan agak suram dan mengerikan pula bila kelihatan berwarna biru. Ini pandangan penulis? Anda bebas menyatakan pandangan anda dalam ruangan komen dibawah.

Blue 7

#3 Gabungan warna hijau dan biru menciptakan suasana yang lebih ceria.

Blue 1

#4 Bunga sakura berwarna biru? Boleh tahan..

Blue 4

#5 Bunga tulip biru yang menciptakan suasana kasih sayang

Blue 5

#6 Amat sesuai dijadikan untuk penggambaran pre-wedding photo.

Blue 6

Ada tak salah satu dari gambar diatas anda berhajat untuk jadikan wall paper atau screen saver? Penulis sudah 'chup' yang nombor #1. Pertama kalinya penulis menjadi suka dengan warna biru apabila warna sejuk ini digabungkan dengan warna-warna semulajadi.

Sebenarnya masih terdapat lagi ditempat-tempat lain dimana bukan warna hijau sahaja yang mendominasi warna-warna alam semulajadi. Penulis akan berkongsi dengan pemandangan tempat lain pada masa akan datang.

Teruskan mengikuti kami di Viral Kini dan jangan lupa like Facebook kami, Berita Viral Kini, kami akan sentiasa berkongsi link disana.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *