Recent Post

Sunday, August 09, 2015

'Tahniah Buat Golongan Anti Vaksin!' - Doktor Ainul


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?



Dear anti-vaccine people, this is the outcome of your campaigns. Ini yang berlaku apabila parent menolak vaksin yang sepatutnya boleh mengelakkan penyakit ini. Ini measles. Penyakit yang dulunya berjaya dinyahkan dengan bantuan vaksin. Sekarang dah makin merebak sebab ada yang menolak vaksin.

CONGRATULATIONS! I bet the anti-vaccine group had achieved their main target by ruining the children all over the world. Shame on you.

Oh ya, untuk pengetahuan, pesakit ini dah keluar hospital. Maksudnya, dia kini berada di luar isolasi yang mana jauh dari kawalan kami. Maksudnya, akan ada ramai lagi yang dijangkiti di luar sana bila dia keluar nanti.

Siapa yang pernah bersama bayi ini, siapa yang berada di sekitar kawasan yang pernah bayi ini berada tidak kisahlah satu bilik, satu bas, satu taman perumahan, satu shopping kompleks, satu hospital, semua berisiko bakal dijangkiti kalau tidak mempunyai imunisasi atau lemah pertahanan diri.

Yang ada ada vaksinasi penyakit ini, inshaAllah selamat. Good Job!. So please be careful, Beware, hati-hati. You might be the next one infected here or maybe your precious unvaccinated children is the one who is going to suffer for the consequences. Good luck.  Doktor Ainul Arina



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *