Recent Post

Friday, October 30, 2015

PADAH! Terlebih Bersenam, Zul Ariffin Alami Kecederaan Serius


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

PADAH! Terlebih Bersenam, Zul Ariffin Alami Kecederaan Serius

Bersenam amat bagus untuk kesihatan. Namun tindakan Zul Ariffin yang terlebih bersenam menyebabkan beliau terpaksa menerima padah apabila tisu bahunya terkoyak.

Menerusi laman instagram miliknya, beliau telah memuat naik sekeping gambar dalam keadaan tangan yang cedera. Nyata tindakan itu mengundang rasa cemas dalam kalangan peminat Zul Ariffin. Al maklumlah kan, Zul Ariffin ni kan menjadi pujaan ramai wanita.

Artikel menarik:- Pengakuan Zahirah MacWilson Terhadap Zul Ariffin, PANAS!

zul ariffin cedera

Bagaimanapun, Zul mengalami kecederaan tersebut adalah kerana terlebih melakukan senaman sehinga menyebabkan tisu bahu kirinya terkoyak.

"Saya yakin ia berpunca daripada senaman berlebihan. Sewaktu di gimnasium lagi saya sudah merasai kesakitan itu, tapi saya buat tak tahu saja. Keesokan harinya, apabila bangun tidur saya tak boleh gerakkan tangan ke depan. Saya terus berjumpa doktor pakar dan beliau mengesahkan tisu bahu saya terkoyak"

"Kecederaan ini agak serius sebab itu doktor menasihati saya supaya berehat dan tak boleh melakukan kerja berat.

"Ia tak perlukan pembedahan sebaliknya kecederaan sebegini akan pulih sendiri jika menjaga pemakanan dan rehat secukupnya" katanya.

Zul dalam masa yang sama turut dinasihatkan agar berehat selama lebih sebulan untuk memastikan kesan koyak tisu dibahunya itu kembali pulih.

7,556 total views, 7,556 views today




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *