Recent Post

Monday, December 28, 2015

BILA NEELOFA JUMPA JULIANNE MOORE, MARIAH CAREY SECARA DEPAN


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

"Was very lucky to be seated next to Julianne Moore's table :) Ding!," demikian kata Noor Neelofa apabila dia terserempak dengan pelakon kelas A Hollywood, Julianne Moore ketika sedang menikmati makan malam di sebuah restoran Itali di New York, Amerika Syarikat.

Neelofa ketika dihubungi BH, menceritakan pengalaman manis ketika bertentang mata dengan Moore.

"Memang tak sangka dapat makan di sebelah meja Moore. Memang hari ini, Lofa merancang makan malam dengan kawan di restoran terbabit.

"Kebetulan ada teman Lofa mengesyorkan mencuba menu di restoran itu. Selepas membuat tempahan pada sebelah pagi, Lofa dan rakan sampai di restoran itu kira-kira jam 7 malam waktu tempatan," ujar Neelofa dip etik sebagai berkata.

Kata Neelofa, setibanya di premis berkenaan, dia tidak tahu ada pelakon hebat sedang menikmati juadah di situ.

"Selepas duduk dan meletakkan jaket di kerusi, Lofa tengok ke sebelah kiri, rupa-rupanya Moore sedang menikmati makanan bersama kawannya.

"Lofa sangat terkejut sebab minggu lalu, Lofa ada menonton filem lakonan Moore berjudul Still Alice... Tiba-tiba dapat tengok dia di depan mata," jelasnya.

Bagaimanapun, Neelofa memberitahu, dia tidak terlalu menunjukkan reaksi gembira keterlaluan. Ini kerana katanya, sudah menjadi kebiasaan penduduk New York tidak mengganggu privasi selebriti apabila terserempak di premis seperti itu.

"Di New York sudah menjadi kebiasaan orang awam apabila ternampak selebriti di restoran atau makan bersama keluarga, hak privasi mereka tidak akan diganggu. Lainlah kalau jumpa selebriti Hollywood di jalanan, itu boleh disapa.

"Jadi Lofa hanya mengambil gambar 'curi' Moore saja," katanya.

Selain Moore, Neelofa juga turut berkongsi pengalaman menonton Konsert Mariah Carey di The Beacon Theatre, baru-baru ini. Menurutnya, segala-galanya berlaku tanpa dirancang.

"Dua hari sebelum konsert, Lofa membeli tiket melalui talian. Lofa beli tiket tanpa boleh memilih tempat duduk.

"Lofa hanya boleh membeli tiket jenis kumpulan saja. Akhirnya, Lofa membeli tiket kumpulan orkestra. Pada hari konsert berlangsung, sebaik Lofa sampai, tiba-tiba pengajur mengiringi Lofa sampai ke depan pentas.

"Hendak dijadikan cerita, Lofa diberi duduk di tengah pentas dan barisan paling hadapan sekali," katanya. Menceritakan malam itu berlalu dengan kenangan indah, Neelofa mengikuti setiap persembahan diva terkenal itu dengan khusyuk.

"Ia malam yang menyeronokkan. Suara Carey memang jelas didengari," tuturnya.

Tambah Neelofa, ramai selebriti Hollywood boleh ditemui di kota raya itu sepanjang sambutan Krismas dan tahun baharu.

"Memang selebriti Hollywood boleh ditemui dengan mudah di pusat beli-belah. Cuma kadang-kadang kita sendiri tak perasan atau kenal selebriti terbabit kerana mereka bergaya santai," tambahnya.

         ________________________

FACEBOOK - SANTAI - PAPARAZZI - NOSTALGIA - GALERI - YOUTUBE - ROMANTIKA - SEJARAH MYARTIS - INSTAGRAM - TWITTER

TwitterFacebookGoogle PlusRSS FeedEmail




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *