Recent Post

Friday, January 29, 2016

Amelina Kongsi Suka Duka Dalam TEH TARIK CHE TA


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Amelina, penyanyi dangdut popular bakal berkongsi kisah suka duka sepanjang kehidupannya sebagai artis sambil menikmati teh tarik istimewa Che Ta hujung minggu ini, 31 Januari 2016, pukul 12.30 tengah hari di TV1.

Menerusi program bertajuk "Teh Tarik Che Ta" ini, ratu dangdut yang popular dengan lagu-lagu seperti Asyik, Rindu dan Semakin Rindu Semakin Asyik ini menjawab sendiri persoalan yang diberikan pengacara Che Ta dalam program berkonsepkan majalah moden dan santai.

Amelina Tetamu Program "Teh Tarik Che Ta" Hujung Minggu Ini Di TV1

Che Ta akan membongkar nostalgia Amelina sehinggalah kehidupan mereka pada masa kini.

Pada masa sama penonton akan terasa lebih dekat dengan Che Ta dan Amelina atas dasar konsep silatulrahim selain berpeluang mengenali lebih rapat Che Ta termasuk keluarganya, Zain dan anak Che Ta.

Program ini menemui penonton mulai 17 Januari 2016, setiap Ahad, pukul 12.30 tengah hari di TV1.

Menariknya dalam 13 episod program "Teh Tarik Che Ta" terbitan syarikat Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd ini, pengacara Che Ta akan menjejak dan mengimbau nostalgia selebriti, seniman dan seniwati tanah air yang mengukir nama dari tahun 50an hingga 80an.

Keunikan dan daya penarik utama adalah kepetahan Che Ta sebagai pengacara yang dinantikan oleh penonton. Penonton pastinya ingin melihat sendiri bagaimana Che Ta membuat teh tarik yang lazat untuk di hidangkan kepada tetamu jemputan dalam rancangan ini.

Antara tetamu jemputan lain memeriahkan program ini termasuklah Erra Fazira, Ziana Zain, Nassier Wahab, Ayai Illusi, Raja Ema, Salwa Abd Rahman, Hail Amer, Razis Ismail, Rubiah Suparman, Aman Shah dan Zaiton Sameon.Bagi mereka yang tidak sempat untuk menonton di TV, mereka berpeluang menontonnya menerusi portal online, Myklik (myklik.rtm.gov.my). Rancangan ini juga dapat ditonton melalui rtm mobile. Muat turun aplikasinya di Google Play dan App Store.

Komen via Facebook

Komen

— 290 Bacaan



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *