Recent Post

Friday, January 29, 2016

(Video) "Nama Saya Nano. Saya Seekor Kucing"


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

NORWAY.  - Seorang gadis 20 tahun mendakwa 'berlaku kesilapan' selepas dia dilahirkan sebagai manusia dan percaya dirinya adalah seekor kucing.

"Nama saya Nano. Saya seekor kucing", kata wanita itu.

Gadis tersebut yang dikenali sebagai Nano, memuat naik video pengakuan itu di laman Youtube semalam dan mendapat tontonan lebih dari 300,000 pelayar.

Di dalam video itu, Nano berkata :

"Saya sedar saya adalah kucing ketika saya berumur 16 tahun. Terdapat 'kesilapan genetik' dalam kelahiran saya.

"Saya juga akan berdesir (hissing) apabila bertemu dengan anjing. Naluri kucing saya akan berdesir secara automatik," tambah Nano juga sebagaimana lapor Sinar Online.

Di dalam video itu juga terdapat satu rakaman Nano ditemuramah dan mengeluarkan bunyi berdesing apabila ada seekor anjing berada dekat dengannya.

Selain itu Nano juga turut memperkenalkan seorang rakannya, Svein kepada penemuramah dari stesen NRK P3.

Menurut Nano, Svein merupakan seorang manusia tetapi dia mempunyai banyak personaliti dan salah satunya adalah kucing. - Siakapkeli.my




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *