Recent Post

Saturday, February 06, 2016

'Kenapa Kau Tak Pandai Macam Abang & Kakak?!'


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Saya dikurniakan tiga orang nak. Anak pertama, lelaki, dan keduanya perempuan.  Kedua-duanya sangat rajin belajar dan telah berjaya menjadi arkitek dan doktor. Manakala anak ketiga saya, lelaki, SPM pun tak lepas.  Sudah puas saya menasihatkan dia agar berusaha agar mendapat pekerjaan yang lebih baik di masa akan datang. Namun dia tetap malas dalam pelajaran.  Saya mengalami masalah buah pinggang dan kencing manis. Anak pertama dan kedua tidak dapat meluangkan masa untuk saya kerana terikat dengan kerja. Anak saya yang bongsu itulah yang menjaga saya, melakukan aktiviti harian, memandikan saya, mencuci najis saya dan membawa saya untuk dialisis sehingga sekarnag. Rupa-rupanya ada hikmah di sebalik ketentuan ini. Kalau anak saya yang bongsu juga bekerjaya, siapa lagi yang mahu menjaga saya dalam keadaan begini?  Barulah saya faham mengapa dia tidak cemerlang dalam pelajaran. Rupa-rupanya Allah SWT menganugerahkan saya seorang anak khusus untuk membantu saya ketika susah seperti sekarang. Sesungguhnya perancangan Allah adalah lebih baik. - THEHYPEMEDIA.COM




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *