Recent Post

Tuesday, March 15, 2016

Filem BOBOIBOY THE MOVIE Kutip RM8 juta 11 Hari di Pawagam


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Selepas 11 hari ditayangkan, filem animasi tempatan, Boboiboy The Movie mencatat kejayaan membanggakan dengan kutipan pecah panggung sebanyak RM8 juta.

Meskipun filem animasi popular Hollywood seperti Zootopia dan Kung Fu Panda 3 turut hangat ditayangkan di pawagam ketika ini, filem terbitan Animonsta Studios itu tetap mengekalkan kedudukan sebagai filem yang mengutip kutipan ter­tinggi pada hujung minggu serta kutipan tertinggi dalam sejarah perfileman tanah air bagi genre itu.

Pengarahnya, Nizam Razak berkata, pihaknya menjangkakan filem tersebut akan berjaya mencapai kutipan sebanyak RM13 juta apabila tamat tayangan di pawagam tempatan tidak termasuk tayangan di luar negara seperti Indonesia yang akan mula ditayangkan pada 13 April nanti.

#Repost @cyrillhassan ・・・ Kepada semua follower BoboiBoy! Jangan lupa ke panggung mulai 03.03.2016 untuk menyaksikan BoboiBoy The Movie. Saksikan bagaimana Boboiboy bersama sama Gopal, Yaya, Ying dan Fang bersatu menyelamatkan serta melindungi Ochobot da

Komen via Facebook

Komen

— 94 Bacaan



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *