Recent Post

Tuesday, April 19, 2016

Gila Ke Saya Nak Pakai Seluar Koyak – Rozita Che Wan


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Dikecam teruk oleh netizen kerana memuat naik foto memakai seluar jeans koyak dibahagian lutut, Rozita Che Wan telah tampil mempertahankan dirinya.

Jelas Che Ta, beliau tidak mungkin akan mengenakan seluar koyak sedangkan beliau bertudung dan sebenarnya sudah mengenakan legging sebelum memakai jenas koyak berkenaan.

Awak rasa saya dah gila ke nak pakai seluar koyak tapi bertudung? Saya malas hendak jawab tentang perkara ini. Apa yang ingin saya tegaskan ialah saya tahu apa yang saya buat… itu yang penting.

Bukan pertama kali dikecam kerana cara beliau berfesyen, Che Ta tidak mahu ambil pusing akan segala komen negatif yang beliau terima daripada netizen.

Che Ta menyifatkan mereka yang mengecam beliau merasakan diri sudah terlalu suci dan suka mencari kesalahan orang lain.

Orang di Instagram itu memang rasa diri mereka suci dan nampak orang lain semua tidak betul. Saya ambil pendekatan tidak mahu bertelagah dengan mereka.

Mereka menegur Che Ta kerana sayangkan selebriti pujaan mereka bukan kerana hendak mengkritik semata-mata. Mungkin sekali sekala kita harus juga terima pendapat orang lain bukan?

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *