Recent Post

Wednesday, April 13, 2016

Premiere With Budiey THE HUNTSMAN : WINTER̢۪S WAR Malam Ini!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Mirror Mirror on the Wall, Who Is the Fairest of Them All? Paling dinantikan malam ini, Premiere With Budiey mengajak Budieyators menonton filem THE HUNTSMAN : WINTER'S WAR, filem sekuel lanjutan dari Snow White and the Huntsman (2012) dari Hollywood diarahkan oleh Cedric Nicolas-Troyan dan skrip serta jalan cerita pula ditulis oleh Evan Spiliotopoulos dan Craig Mazin.

THE HUNTSMAN_INTL_1SHT

Filem ini dibintangi oleh bintang hebat Jessica Chastain, Chris Hemsworth dan Emily Blunt dan ramai lagi. Karakter Snow White yang dilakonkan Kristen Stewart tak lagi dipakai dalam filem ini.

Sedikit sinopsis, filem ini menceritakan tentang nasib The Huntsman (lakonan Chris Hemsworth) dan Queen Ravenna (lakonan Charlize Theron), yang asyik dalam sebuah hubungan percintaan yang sangat mencabar. Sementara itu, ratu jahat Ravenna (Theron) telah berjaya dikalahkan oleh pedang Snow White, dia diam-diam memerhatikan bagaimana kakak perempuannya Freya (Blunt) harus menderita atas pengkhianatan dan telah meninggalkan kerajaan mereka.

Freya mempunyai kuasa ajaib iaitu dapat membekukan musuh-musuhnya, ratu yang masih muda itu telah menghabiskan waktu beberapa tahun ditempat yang jauh dalam sebuah istana musim dingin untuk membesarkan sebuah kelompok huntsmen.

Ketika Freya belajar setalah kematian kakaknya, dia segera mengumpulkan tentara yang masih dimilikinya untuk membawa cermin sihir (Magic Mirror) sebagai satu-satunya yang tersisa untuk mendapatkan kekuatan darinya. Tetapi setelah dia mendapat tahu bahawa Ravenna ternyata dapat dibangkitkan, adik kakak itu terancam dengan kekuatan kegelapan yang belum pernah ada.

Kpd pemenang pembaca Budieyators dan selebriti yang join, sila hadir dan kita jumpa di GSC 1 UTAMA pada jam 8 malam ini ya. See you there.

Budiey meminta jasa baik anda untuk mengemaskini status di Instagram, Twitter & Facebook anda berkenaan dengan tayangan ini.

Sekadar sample:Yeay! Saya akan hadir ke Tayangan Premiere THE HUNTSMAN : WINTER'S WAR anjuran www.budiey.com TQ @budiey ‪#‎PremiereWithBudiey‬ ‪#‎TheHuntsmanWintersWar‬ ‪#‎BudieyDotCom‬

On my way ke Tayangan Premiere THE HUNTSMAN : WINTER'S WAR anjuran www.budiey.com TQ @budiey #PremiereWithBudiey #TheHuntsmanWintersWar #BudieyDotCom

‪#‎NowHappening‬ Premiere Tayangan Premiere THE HUNTSMAN : WINTER'S WAR anjuran www.budiey.com TQ @budiey #PremiereWithBudiey #TheHuntsmanWintersWar #BudieyDotCom

Ini dia ulasan saya tentang filem THE HUNTSMAN : WINTER'S WAR… Saya kasi ?/5. Layari: www.budiey.com TQ @budiey #PremiereWithBudiey #TheHuntsmanWintersWar #BudieyDotCom

Hashtag di Twitter & Instagram: #PremiereWithBudiey #TheHuntsmanWintersWar #BudieyDotCom

Terima kasih kerana sudi menyokong budiey.com

Jom Undi SENSASI SELEBRITI di Anugerah Pilihan Online APO 2016 dalam kategori Blog Pilihan Online: www.apo.mstar.com.my

The_Huntsman_Intl_OV_1-Sht-Payoff_Queens_Edit

The_Huntsman_Intl_Ov_Character_1-Sht-Payoff_Charlize-Edit

The_Huntsman_Intl_Ov_Character_1-Sht-Payoff_Jessica_Edit

Komen via Facebook

Komen




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *