Recent Post

Tuesday, May 10, 2016

Awie Mengaku Bersalah Cederakan Rozana Misbun, Didenda RM2,000


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Vokalis kumpulan Wings iaitu Awie mengaku bersalah atas pertuduhan menyebabkan kecederaan ke atas bekas isterinya, Rozana Misbun dalam kejadian di kaunter PNB Jalan Tun Razak dua tahun lepas.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 48, menukar pengakuannya kepada bersalah dihadapan Majistret Husna Dzulkifly selepas pertuduhan pindaan dibacakan terhadapnya.awieHusna menjatuhkan hukuman denda sebanyak RM2,000 atau dua bulan penjara sekiranya gagal membayar denda berkenaan pada prosiding di Mahkamah Majistret di sini pada Selasa.

Mengikut pertuduhan Awie didakwa dengan sengaja mendatangkan kecederaan terhadap Rozana, 38, di kaunter Permodalan Nasional Berhad, Jalan Tun Razak di sini pada pukul 3 petang 2 Jun 2014.awieAwie didakwa mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang boleh dihukum penjara sehingga setahun atau denda sehingga RM2,000 atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.

Pertuduhan itu dibuat oleh Timbalan Pendakwa Raya Ahmad Zikri Jaafar manakala Awie diwakili oleh Hazman Harun.awiePada 15 Februari lepas, Awie yang juga bapa kepada lima anak itu mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan mendatangkan kecederaan terhadap Rozana, 38. Sumber Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *