Recent Post

Saturday, October 15, 2016

Penyampai Radio Beraksi di Konsert Aktif 7 2016 Putrajaya


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Sudah menjadi kelaziman setiap tahun, pasti ada acara akan diadakan untuk menyambut kedatangan tahun baharu. Radio Televisyen Malaysia (RTM) tidak terkecuali dalam menganjurkan acara dan aktiviti menarik bersempena Tahun Baharu 2017.

Sebagai menghargai pendengar setia radio RTM, Bahagian Program Radio RTM sekali lagi mengadakan "Konsert Aktif 7 2016" di Monumen Alaf Baru, Presint 2, Putrajaya. Konsert tersebut akan menemui orang ramai pada 15 Oktober 2016 (Sabtu) bermula pukul 9.00 malam dengan kerjasama Perbadanan Putrajaya dan Putrajaya Holdings.

"Konsert Aktif 7 akan berlangsung secara rakaman oleh kumpulan penerbitan dari Unit Hiburan TV dan akan disiarkan pada 31 Disember 2016 di TV2. Antara artis popular yang bakal menyerikan pentas "Konsert Aktif 7 2016" ialah Forteen, Khalifah, Alyah, Ronnie Hussein, Sissy Iman, Mimi Fly, Azlan & Typewriter dan Waris. Selain itu juga, seramai tujuh (7) orang penyampai popular dari tujuh (7) saluran radio turut berkongsi pentas iaitu Muaz (NASIONALlfm), Frisca (TRAXXfm),Rachel (AIfm), Sonic (KLfm), Ady (Radio Klasik), Mogan (MINNALfm) dan Kathy (ASYIKfm).

Para pengunjung juga akan berpeluang menyaksikan persembahan istimewa dari kumpulan muzik yang terdiri daripada warga kerja RTM yang dikenali sebagai Radio Band dan Multimedia Band.

"Konsert Aktif 7 2016" telah memasuki tahun ketiga penganjurannya. Program bersepadu yang melibatkan tujuh (7) saluran radio RTM ini, diperkenalkan sebagai penghargaan kepada pendengar setia radio RTM walau di mana jua berada. "Konsert Aktif 7 2016" juga merupakan platform terbaik untuk mendekatkan radio RTM dengan sasaran pendengar.

Monumen Alaf Baru, Presint 2, Putrajaya menjadi pilihan bagi penerbitan "Konsert Aktif 7 2016" memandangkan lokasi ini adalah strategik, mudah diakses dan selesa kepada para pengunjung.

Orang ramai dijemput hadir memeriahkan Konsert Aktif 7 2016 pada 15 Oktober ini dan memenangi hadiah cabutan bertuah yang cukup menarik iaitu 3 buah kerusi urut refleksiologi bernilai hampir RM20,000.00 sumbangan Gintell (M) Sdn. Bhd. "Konsert Aktif 7 2016" dijayakan dengan kerjasama Perbadanan Putrajaya, Putrajaya Holdings, Empire Scope Sdn. Bhd. dan Pejabat Ahli Parlimen Titiwangsa. Jumpa anda disana!

Related

Komen via Facebook

Komen

— 925 Bacaan



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *