Recent Post

Friday, August 07, 2015

ayah terkejut bila mengetahui pekerjaan sebagai pel#cur


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?



BEIJING - Betapa hancurnya hati seorang ayah apabila mengetahui anak gadisnya yang berusia 13 tahun menjadi pela-cur online.

Jelas, Gong, dia hanya mengetahui perkara itu setelah memeriksa telefon bimbit anaknya, Xioqing, dengan seorang ibu ayam, Jin Yiwen, yang sedang tawar-menawar harga untuk meniduri seorang pelanggan.

Difahamkan, Gong mula berasas curiga dengan perangai dan kelakuan anaknya yang berubah secara drastik.

"Dia menjadi pemarah dan sanggup mencuri wang. Dan baru-baru ini dia tidak pulang ke rumah meskipun kami telah beberapa kali menghubunginya," ujarnya.

Tidak tahan dengan sikap anaknya itu, Gong memeriksa telefon bimbit Xioqing dan alangkah kecewanya dia apabila mendapati gadis itu terlibat dalam aktiviti pela-curan.

Berang dengan apa yang berlaku, Gong melaporkan perkara itu kepada pihak polis dan mengatur pertemuan dengan ibu ayam serta ketua sindiket pela-curan itu di sebuah hotel. Hasilnya, pihak polis berjaya menahan beberapa o rang suspek.

Menurut Xioqing, seramai empat hingga 10 remaja perempuan dari sekolahnya turut diperdaya dalam sindiket pela-curan itu dan ada yang masih belum pulang ke rumah. -
THEHYPEMEDIA.COM/SHANGHAIIST.COM



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *