Recent Post

Friday, August 07, 2015

'Alhamdulillah, Kandungan Dayana Dah 4 Bulan' - Ashraf Muslim


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?


Noor Dayana Lokman, 28, isteri kepada Ashraf Muslim dilaporkan sudah hamil dan kandungannya kini berusia empat bulan. Lapor portal hiburan, Murai, perkara itu disahkan sendiri oleh Ashraf Muslim yang isteri pertamanya telah mengandung anak pertama mereka. "Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah kerana setelah empat tahun menunggu,

Dayana kini hamil anak pertama hasil perkahwinan kami. Saya sangat gembira dengan kehamilannya ini. "Saya tidak mahu memaklumkan kehamilan Dayana di awal usia kandungannya kerana saya sendiri takut timbul rasa riak atau perkara-perkara lain yang tidak sepatutnya.

Kini kedua-dua isteri saya sedang hamil. "Kandungan Dayana sudah memasuki bulan keempat manakala isteri kedua saya pula sedang sarat mengandung lapan bulan. Saya akan jaga kedua-dua isteri saya dengan sebaiknya. Tiada berat sebelah antara saya dengan mereka," katanya.  Tahniah buat pasangan ini dan semoga segalanya dipermudahkan. - THEHYPEMEDIA.COM



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *