Recent Post

Tuesday, August 18, 2015

HAMPIR DICULIK LANUN - WAN RAJA BAKAL BERGELAR BAPA


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Siapa sangka, perancangan bulan madu, tidak sentiasa penuh dengan pengalaman manis dan menyeronokkan. Ada juga pasangan yang terpaksa mengalami pengalaman mengerikan dan ini diakui sendiri oleh pasangan Wan Raja, 38, dan Yaya Maembong ketika sedang berbulan madu di Pulau Mabul, Samporna, Sabah pada Februari lalu.

Menurut Wan Raja, perkara tersebut berlaku selepas ramai penduduk di pulau itu mengambil gambar mereka yang dikenali sebagai pelakon dan perkara itu sampai ke pengetahuan lanun.

Klik gambar untuk size besar

"Pada hari terakhir kami di sana ramai polis meronda mengawasi kawasan pulau itu, saya ada bertanya dengan beberapa kawan di kalangan pegawai polis dan mereka beritahu bahawa mendapat maklumat ten tang serangan lanun. Mereka juga mengesyaki lanun-lanun tersebut sedang mencari saya dan isteri kerana mendapat tahu kami artis

"Walaupun kami tidak popular tapi kami difahamkan lanun tersebut ingin cuba mengambil peluang untuk mendapat perhatian besar apabila menculik kami," ujar Wan dipetik sebagai berkata.

Disebabkan itu, dia dan isteri mengambil keputusan untuk menamatkan bulan madu mereka lebih awal bagi mengelakkan sebarang perkara yang tidak diingini.

Pelakon drama bersiri 'Teman Lelaki Upahan' itu turut mengucapkan terima kasih kepada pihak berkuasa yang berusaha membanteras jenayah lanun di pulau pelancongan tersebut.

Dalam pada itu, pasangan ini bakal menimang cahaya mata nanti kerana kini Yaya disahkan mengandung enam minggu.

Tahniah kami ucapkan!

         ________________________

FACEBOOK - SANTAI - PAPARAZZI - NOSTALGIA - GALERI - YOUTUBE - ROMANTIKA - SEJARAH MYARTIS - INSTAGRAM - TWITTER

TwitterFacebookGoogle PlusRSS FeedEmail




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *