Recent Post

Tuesday, August 18, 2015

Hilang Kasut Bernilai RM2,000 Dorong Jimmy Cipta Jenama Selipar 'CuriDose'


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Pengalaman kasutnya dicuri ketika menunaikan solat di sebuah masjid, membuatkan pengacara dan penyampai radio Ultra FM, Jimmy Shanley mengeluarkan jenama seliparnya sendiri yang diberikan nama CuriDose. Difahamkan, kasutnya berjenama Louis Vuitton yang berharga lebih kurang RM2,000 itu hilang ketika Jimmy sedang menunaikan solat di sebuah masjid di USJ 9, Subang Jaya beberapa tahun yang lalu. "Saya berhenti di masjid sebentar untuk menunaikan solat kerana sudah masuk waktu. Selepas selesai solat, kasut bersama stokin saya tiada di tempatnya. Kedua-duanya lesap. Mungkin ada orang yang terambil kasut itu dan saya rasa bukan rezeki saya.  "Nama CuriDose itu sendiri menjadi peringatan kepada sesiapa yang selalu 'terambil' selipar yang bukan kepunyaan mereka. Alhamdulillah, sambutan yang diterima amat positif dan selain selipar, saya juga akan mengeluarkan baju, sweater dan tabung dari jenama yang sama," katanya.




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *