Recent Post

Wednesday, August 12, 2015

'Memang Saya Bodoh Upload Gambar Itu Tetapi Fizz Fairuz Berbohong!' - Fara


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

KUALA LUMPUR - Kecewa dengan penafian pelakon, Fizz Fairuz, suami kepada Almy Nadia, kononnya tidak mengenali dirinya, sekali lagi Fara Mendoza tampil bersuara menafikan pembohongan artis itu. Berkata kepada Berita Harian, Fara menjelaskan bahawa dia mempunyai bukti kukuh bahawa lelaki itu mengenali dirinya berdasarkan bukti perbualan mereka di WeChat. "Eh kenapa pula dia (Fizz) cakap tak kenal saya? Saya ada bukti perbualan kami di WeChat. Kenapa dia nak tepis cerita ini sampai menafikan perkara yang benar? "Janganlah buat begini. Tapi tujuan saya ini tidak berniat untuk merosakkan rumah tangga mereka. Saya juga tidak berniat memuat naik paparan skrin itu di WeChat sehingga menjadi besar sebegini.  "Niat saya memuat naik paparan skrin itu memang saya sifatkan sangat bodoh tapi atas paksi untuk memberitahu dia (Fizz) agar jangan menganggu saya lagi. Saya padamkan paparan skrin itu tapi tak sangka ia terlebih dahulu disimpan dan disebarkan. "Mungkin juga ada yang jadi kawan saya di WeChat yang sudah sabotaj kami," katanya. - THEHYPEMEDIA.COM




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *