Recent Post

Wednesday, September 02, 2015

Isteri terjun telaga


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

am@hmetro.com.my

Sungai Petani: "Sejak petang semalam (kelmarin), dia (mangsa) buat 'perangai' dan kami terkejut apabila dia bertindak terjuntelaga pagi tadi (semalam)," kata ahli keluarga wanita berusia 27 tahun yang ditemui dalam telaga di Kampung Masjid, Tikam Batu, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 8.15 pagi, wanita yang menghidap penyakit mental sebelum itu dilihat jirannya tidur di lantai simen di tepi telaga itu, namun tiba-tiba terjun ke dalamnya selang beberapa minit kemudian.

Ahli keluarga wanita itu yang berusia 60-an dan enggan dikenali berkata, sebelum kejadian, suami mangsa menyedari isterinya hilang dari dalam kereta di hadapan rumah mereka yang menjadi tempat tidur wanita berkenaan sejak malam kelmarin.

Katanya, suami wanita itu berusia 40 tahun mencari mangsa di sekitar kampung, namun gagal sebelum dimaklumkan jiran yang ternampak isterinya tidur di lantai simen di tepi telaga itu.

"Suami wanita itu dan beberapa jiran menemui mangsa tidur sebelum si suami meminta isterinya pulang ke rumah, namun dia enggan bergerak dari tempat tidurnya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *