Recent Post

Friday, November 13, 2015

Ezany Nizariff Akui Punya Kekasih Baru, Dedah Status Individu Berpangkat!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Ezany Nizariff Akui Punya Kekasih Baru, Dedah Status Individu Berpangkat!

Kegagalan dalam rumah tangga tidak mematahkan semangat bagi Ezany Nizariff untuk mencari pengganti. Walaupun proses penceraian beliau dan juga isterinya masih belum selesai namun dia perlu memikirkan masa depan dia dan anak-anak.

Tampil dengan pengakuan mengejutkan, pelakon Ezany Nizariff mendedahkan beliau sudah mempunyai kekasih baru yang lebih dikenali sebagai Datin Paduka K.

"Saya perlu akur bahawa saya memerlukan seorang isteri di sisi untuk menjaga saya, menguruskan rumah tangga dan anak-anak. Alhamdulillah saya ada jumpa seseorang yang berfikiran matang dan memahami saya.

"Dia seorang janda yang mempunyai gelaran Datin Paduka. Saya gelarkan dia Datin Paduka K saja," katanya.

Ezany Nizariff Akui Punya Kekasih Baru, Dedah Status Individu Berpangkat!

Bagaimanapun Ezany enggan mendedahkan identiti wanita tersebut memandangkan mereka masih lagi di fasa perkenalan.

Eloklah tu kalau dah dapat pengganti baru, harap-harap menjadilah yer. Hiks! Semoga ikatan yang terbina sampai ke jinjang pelamin. Mudah-mudahan!

10,846 total views, 10,846 views today




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *