Recent Post

Wednesday, November 18, 2015

Lisa Surihani Akui Yusry Bagi Hint Mahu Lihat Dia Kurus


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Meskipun baru sahaja melahirkan bayi sulungnya lebih dua bulan lalu, pelakon Lisa Surihani akui suaminya, Yusry Abdul Halim sudah mula memberi 'hint' hendak melihat isterinya punya bentuk badan seperti sebelum hamil.

Lisa Surihani memberitahu 'hint' itu diberikan kepadanya ketika mereka sama-sama menonton prebiu filem Sinaran yang berlangsung di Singapura minggu lalu.

"Di dalam filem Sinaran adalah saya yang punya berat kurang 10 kilogram daripada sekarang. Yelah selepas melahirkan Yahaira ni, berat badan saya masih belum kembali seperti asal.

"Lagipun, ketika penggambaran filem Sinaran tahun lalu saya akui ketika itu latihan untuk tarian dan muzikal sangat intensif dan ianya membuatkan saya lebih kurus.

"Jadi masa Yusry menontonnya baru-baru ini, dia lihat saya dalam Sinaran dan berkata 'wow sayang you dalam ni…' Saya dengar sahaja saya dah faham.

"Saya kata tak apa, beri saya masa. Saya akan kembali kepada 10 kg dahulu. Saya memang da lam proses untuk turunkan berat badan lagi dan saya harap boleh kembali ke seperti dulu mulai tahun hadapan," katanya kepada media selepas tayangan prebiu filem Sinaran di GSC Pavilion, kemarin.

Lisa dan Yusry menimang cahaya mata pada 16 September lalu dan puteri sulungnya itu diberi nama Yahaira Leanne.

Dalam usaha menurunkan berat badan, Lisa memberitahu dia kini mengikuti program kesihatan PurelyB dan bakal menjalani latihan Body Tone.

Sementara itu, Lisa memberitahu dia bakal kembali aktif dalam bidang seni mulai awal tahun hadapan.

Filem muzikan Sinaran arahan Osman Ali akan ditayangkan di pawagam bermula 26 November ini menggandingkan Lisa dan pelakon Indonesia terkenal Evan Sanders.

Sinaran turut dibintangi Izara Aisyah, Syarif Sleeq dan Nadiah M Din. Ia mengisahkan sekumpulan pelajar kolej yang berazam menjuarai pertandingan tarian berkumpulan namun dikhianati rakan baik sendiri.

Teks oleh Syafiqah Jalal

Foto ihsan Instagram Lisa Surihani

Artikel ini disiarkan pada Selasa 17 November 2015




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *