Recent Post

Tuesday, November 10, 2015

'Saya Dengan Gayatri Sudah Lama Putus' - Zul Ariffin


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

"Saya dengan Gayatri sudah lama tiada apa-apa hubungan," demikian pengakuan pelakon utama drama Rindu Awak 200%.  "Saya dengan dia, kami sudah lama tiada apa-apa hubungan. Masing-masing pun sudah move-on," jelas Zul Ariffin terhadap perhubungannya dengan Gayatri Su-Lin Pillai yang sudah terjalin tiga tahun itu. Dalam kenyataan yang sama, Zul Ariffin juga turut mengakui bahawa dia kini sedang rapat dengan Zahirah MacWilson yang sekali gus memberikan jawapan gambar viral mereka berdua berpegangan tangan di The Curve beberapa hari yang lalu. "Kami masih baru sangat. Rapat. Tapi tiada apa yang boleh dikongsi lebih-lebih. Saya tak marah tentang orang ambil gambar kami pada ketika itu. Itu perkara biasa sedangkan kalau saya ambil gambar dengan mak saya pun pernah menjadi isu. "Sebagai seorang anak seni, itu antara cabaran dan dugaan yang kami terpaksa hadapi di mana orang seperti kami sentiasa diperhatikan," katanya yang dipetik dari portal Malaysian Digest. - THEHYPEMEDIA.COM




Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *