Recent Post

Tuesday, December 01, 2015

Filem STAR WARS: THE FORCE AWAKENS Apa Yang Menarik?


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Jika semalam Budiey siarkan cara bagaimana korang nak dapatkan tiket Premiere menonton filem STAR WARS: THE FORCE AWAKENS, pada hari ni pula Budiey nak ceritakan sedikit tentang apa yang menariknya filem lakonan Harrison Ford ini.

Ramai penonton mengharapkan sekuel terbaru ini lebih gempak, lebih hebat dan lebih mengujakan berbanding enam siri filem Star Wars yang sebelum ini.

Selain Harrison Ford yang memegang watak Han Solo, filem ditayangkan pada 17 Disember 2015, turut dibintangi Mark Hamill (Luke Skywalker), Carrie Fisher (Princess Leia), Oscar Isaac (Poe Dameron) dan Daisy Ridley (Rey) dan ramai lagi.

Filem sci-fi penuh aksi pengembaraan ini merupakan film yang bercerita tentang kelanjutan pertualangan setelah tiga puluh tahun dari kisah Star Wars: Episode Vi – Return of The Jedi ( 1983 ). Film ini masih tetap akan mengisahkan perjuangan terhadap tindakan kejahatan yang datang mengancam. Para trio lead muda berusaha untuk menyelamatkan tempat mereka.

Dengarnya, ramai penonton sanggup membeli dan booking tiket awal-awal melalui panggung wayang terbesar Malaysia, Golden Screen Cinemas (GSC) yang dibuka seluruh Malaysia pada November lalu. Super duper excited depa ni kan? Citer tak tahu lagi best ke tidak ni.

Pembelian juga boleh dibuat menerusi GSC e-Payment di www.gsc.com.my atau aplikasi GSC Mobile App di telefon pintar.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Komen via Facebook

Komen

— 110 Bacaan



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *